Aktualności

OSHEE Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od sierpnia 2018 roku

Federacja09.10.2017 
Polski Związek Piłki Nożnej i OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, rozszerzają dotychczasową współpracę, która dotyczy partnerstwa z federacją. Na mocy podpisanej w poniedziałek umowy marka OSHEE uzyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, który obowiązywać będzie od sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020. W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych z napojami funkcjonalnymi.

– Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa OSHEE oraz PZPN, przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka OSHEE uzyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Nasz partner to lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować oraz wspierać najważniejszą drużynę piłkarską w naszym kraju, a więc reprezentację Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. 



Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej logotyp marki OSHEE pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje funkcjonalne OSHEE w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

– Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań – powiedział Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE Polska.

– Od początku celem OSHEE jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym. – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes OSHEE Polska.

Zobacz również

© PZPN 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Regulamin portalu Regulamin sklepu Regulamin sklepu (2014) Polityka prywatności
Wzór odstąpienia od umowy sprzedaży